Strona 1 z 1

Informacje podstawowe o konferencji

Post: 17 sty 2012, 14:15
autor: admin
I Kongres Obsługi Klienta OK-Poland 2011
"Do klienta - kompetentnie i z szacunkiem!"

ZAKRES TEMATYCZNY KONFERENCJI
I. Fundamenty koncepcji obsługi klienta (podstawy teoretyczne, związki koncepcji z naukami społecznymi i zarządczymi)
II. Od prostych, intuicyjnych rozwiązań obsługi klienta opartych na panujących w danej kulturze wzorcach kulturowych do systemu OK, identyfikującego przedsiębiorstwo i będącego narzędziem jego walki konkurencyjnej na rynku.
III. Budowa (konstrukcja i wdrożenie) systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie - krok po kroku
IV. Różne aspekty nowoczesnej OK

MIEJSCE I TERMIN KONFERENCJI
16-17 LISTOPADA 2011 w godzinach od 09:00 do 17:00
Gmach Główny Biblioteki Narodowej
al. Niepodległości
213 02-086 Warszawa

KOSZT
Odpłatność dla uczestników - 400 zł + VAT (cena obejmuje obiad oraz certyfikat)
Dodatkowo:
biesiada OK (17.00-22.00) - 100, zł + VAT
rejestracja filmowa całej konferencji 150 zł + VAT

STRONA WWW
http://ok-poland.pl/index.htm