Regulamin forum

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z forum.

Regulamin forum

Postautor: admin » 04 sty 2012, 22:48

Regulamin forum

Akceptacja regulaminu jest niezbędna, aby użytkownik mógł korzystać z wszystkich możliwości forum.

Postanowienia ogólne

§1 Forum Konferencji w Domenie Silesia służy do prowadzenia dykusji, wymiany poglądów i opinii oraz wzajemnej pomocy w zakresie danych działów tematycznych forum. Ich przedmiotem może być tylko i wyłącznie prawo i jemu pochodne dziedziny.

§2 Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania prawne mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek.

§3 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego).
Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu.
Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej).
IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci.
Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników.
Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.

§4 Korzystanie z forum jest bezpłatne.

Posty

§5 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.

§6 Adminstratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.

§7 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.

§8 Złamanie zasady §8 łączy się z bezpośrednim, natychmiastowym i trwałym usunięciem z listy użytkowników wraz z powiadomieniem organów ścigania o zaistniałym przestępstwie. Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

§9 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.

§10 Wszystkie informacje, które wpisują użytkownicy będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez zgody autora osobom trzecim z zastrzeżeniem §8.

§11 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.

§12 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.

§13 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.


Nazwy użytkownika (nicki)

§14 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).

§15 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www

§16 Zastosowanie do nazw użytkowników mają również przepisy §7 i §8.


Podpisy (sygnatury)

§17 Zastosowanie do podpisów mają przepisy §7 i §8.

§17a Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.


Emblematy (avatary)

§18 Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 80x80 pikseli.

§19 Dopuszczalne są jedynie pliki z roszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.

§20 Rozmiar pliku emblematu nie może przekraczać 6 kilobajtów.

§21 Zastosowanie do emblematu mają również przepisy §7 i §8.


Postanowienia końcowe

§22 Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.

§23 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.

§24 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum.
admin
Administrator
 
Posty: 6
Rejestracja: 04 sty 2012, 19:39

Wróć do Regulamin

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron